Dagens ris

Går till min optikerbutik. Utan tvekan kan jag säga att det är dags o spara ihop lite pengar o köpa glasögon hos en RIKTIG optiker istället. Så här är det. Jag var hos otikern imorse. Flis var med. Flis gillar inte otikern.. trååååkig butik. Jaja, i alla fall. Killen som hjälpte mig såg mer än fundersam ut när han tog mina glasögon. Jag sa; mitt vä-glas är på väg ut genom bågen. Han sa, jag ser det. Snälla fixa snabbt sa jag.. Blev av med glasögonen i närmare 25-30 min. Huvudvärken kommer direkt som ett litet bekräfelsemail på ett e-köp liksom. Fuck. Vi gick till Stadium o prövade lite skor. Någon som har 1200 tillövers o kan köpa mig ett par reetoone reebooks? Vill ha de dära svarta som var sååå fina O plus i kanten är ju att man får snygga ben, röv o vader. Det kan ju vara trevligt nu när gravitationen börjar tala sitt eget språk. Alla fall. Kommmer till otikern igen o killen har försvunnit. Men hallå? En ny tjej kommmer med mina brillor som jag anser är i värre skick än när jag lämnade in dem tidigare. Förklaring fick jag ingen. Hör av dig om du inte är nöjd. EH:..JA!! Ringde när jag åkte hem. Detta blev svaret: Lämna in glasögonen idag o få dem på fredagem. EH HELL NO. Har examination av examensarbetet imorgon. Utan glasögon? Skulle inte tro det va. Alternativ? Du lämnar dom till oss på fredagem o får dom tidigast lördagem. MEN MIN GBG HELG DÅ?? Kan inte fixa en socialhelg utan glasögonen. " Hej, här är jag o min migrän. Vi kommer att vara sura, bittra, ljud o ljusskygga HELA helgen". Fuck it. Ja just det ja.. En sak till. Hon säger: du kan väl ta de glasögon som du hade innan dessa, det är ju samma glas som i dessa. Jo, men det skulle ju funka alla tiders OM det inte var så att ni behöll dom eftersom DE GICK SÖNDER o för typ 2 månader sen fick jag mina nya glasögon som nu också är trasiga.. BRA DÄR!! Nu är jag arg som ett bi, ledsen som fan och riktigt bitter på att det ta mig tusan aldrig blir som man tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Jannike

jag måste bara rekommendera stället jag köper glasögon på... ser att de ökat i pris sen jag beställde, men tycker ändå det är ett rimligt pris för en sån som mig som tappar bort eller sitter på mina bågar i tid och otid. favoptic.se

Jag har bågen bologna (enkelslipade 530 kr) som passar typ alla. man beställer hem provglasögon till brevlådan o skickar sen in sitt val o recept och vips så har du ett par toppenglasögon hemskickade!

2010-10-30 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0