Dagen innan...

Fy tusan. Imorgon är det dags för monster medicinen igen. Det är 8 veckor sen sist o det här är (vad vi vet)sista monstermedicinbehandlingen. Magen gör ont idag. Det är inte magkatarren som spökar, bara oro för morgondagen. Det är sövning igen.. Det kännns alltid som ett roulettspel.. Blir det bra, blir det kaos? Mycket tankar kring det. Mycket tankar om Flis överhuvudtaget just nu faktiskt. På tisdag (26/10) är det 1 år sen Flisen fick sin ALL-diagnos. Snälla gör mig en tjänst alla ni som läser detta.. Sätt in en liten peng på barncancerfondens sida, För Flis skull, men också för alla andra barn som kämpar för livet. Man kan sms:a o skänka 50 kr på stående fot.

Kommentarer
Postat av: Lotta H Eriksson

Vi finns med.....vi önskar att vi kunde bära detta åt din starka underbara lilla juvel. Sessan är en såan kämpe! Ni - hennes mammi och pappi är så fantastiska! kärlek till er från oss<3 <3 <3

2010-10-24 @ 12:15:02
Postat av: Evelina

Usch...minns så väl den där hemska dagen och när ni kom till GBG. Helt ofattbart att det redan gått ett år! Ett hemskt år på flera sätt men samtidigt går det framåt <3 Finns alltid där för både dig och Flis! kramis!

2010-10-24 @ 15:54:41
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com
Postat av: mamma

den dagen kommer jag aldrig, aldrig att glömma. Året som gått, ja, det är det absolut längsta året i våra liv, både era och våra. egentligen allas! Vi älskar er!

2010-10-24 @ 18:13:52
Postat av: Mari M

Ett år...jag minns när jag träffade dig o H o flis ngr dagar efter ni fått beskedet. Hela du var frånvarande o jag kände direkt att nu har det hänt ngt...fick ont i magen av oro o gick hem o läste din blogg. Fy, men som Ballerina skriver, nu är ett år avklarat o det går framåt i detta helvete trots allt. Kramis till er alla o självklart sätter jag in en slant på Barncancerfonden.

2010-10-25 @ 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0