Vinterlandskap o annat joks

Måste ut o köra bil idag. Tjohoo. El inte. Hittade btw boken jag letade efter.. tackarrrr. I en papperspåse med reklam som skulle slängas.. tackarrrrr... Bra där Sara. Slänga Ub´s böcker är ju inte så bra kanske. Mer... Hm..Nja.. har liten klump i magen.. Måndag på dagvården ser ju inte så där lysande ut kanske- Flis ska vaccinera sig mot den nya influensan.. =SPRUTA. Fuck fuck fuck. Jag har ont i magen.. gissa hur kul Flis kommer bli att göra med när hon får reda på det?? tjohopptrallala...Dret också. Kanske ska fråga om jag får ta min samtidigt? Mig gör inte sprutor så mkt.. tänkte mest vara en förebild o sympatistickas för Flis skull.. Vad gör man itne för sitt barn..återigen?

Kommentarer
Postat av: Gt

Hm låter inte kul att behöva tala om ang influnsa sprutan!!! Men som sagt hon är så medveten även om hon INTE köper att hon ska ha en spruta !!Men alla hennes dagis polare ska ju oxå ha denna spruta !!Försök att få ta den du med om inte annat kanske du kan få en fejk spruta !

2010-11-11 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0