Vad hände?

Ställde mig på en våg idag. No good newz. Vad hände liksom? Jo, ett fucking examensarbetet. Det är vad som hände. Sitter o kollar lite priser på gym i stan. Fan va dyrt det är.. Som F&S 230 kr i månaden.. det är mkt pengar för mig. Men ska man se det så, VV kostade 350 kr/månad. Com si com sa.. Tja.. när man ser det så.. det är ju ändå mer än 100 kr/ mån billigare än VV. Redskapen från VV har jag ju.. så det måste ju bli att jag får två saker för ett pris då egentligen eller? Mmm logiken spirar verkligen nu. Ska jag börja ett nytt liv? (igen=?) Jag gillar inte mörker nämnligenl. Jag gillar inte o promenera ute på kvällstid för det känns som alla underliga människor är ute på jakt då. Funderar på o göra slag i saken på tisdagfm. Tänk om man skulle ta o aktivera sitt gamla F&S kort igen? Detta får jag kuckilura lite på.. Träning är seriösa saker. Bör tas på allvar då det kostar en massa pengar VARJE månad. Eller så köper jag ett halvårskort.. sommarhalvåret kan man faktiskt vara ute o aktivera sig med löpning o låååånga promenader. Tja.. detta låter ju bättre o bättre ju mer jag tänker på det. Ett hälsosammare liv alltså. Önskar iofs att jag hade den dära PT som Katrin Z har.. han är grym. Vill ha lite hjälp med kick some ass attityd- men men.. det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0