Mysdag eller?

Vi mötte upp gumma på Ikea. Tänk va mysigt o bara strosa runt.. ELLER INTE. Min söta supergoa tjej förvandlas till en första klassen tjatmoster. Vill ha det här, kan jag få det här? Snääääääälla mamma... avbryter samtal gång på gång o pickar ständigt på uppmärksamheten. BLIR SÅ TRÖTT PÅ TJAT. Vi längtar efter förskolan nu båda två. Vi har gått hemma, mer eller mindre bara hon o jag, i över ett år. Det är klart som korvspad att det tar på krafterna på oss båda. Jag är avundsjuk på mina kursare som faktiskt har möjlighet att jobba i vikariepoolen. Det kan inte jag. Vem ska ha Flis då liksom? Just nu sitter vi i ett varsitt rum o vilar öronen. Sweet Jesus va skönt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0