Bus i Mariebergsskogen

Med mina favvotjejer J & E. Men satan i gatan va kallt det var. Plus 3,5 grader.. jaja.. det är väl bra. Men det var rått, kallt o burrigt. Har krupit till kojs med datorn, en kopp varm mormorsaft och en kaka. Mmm det varma livet återvänder sakta men säkert. Tänkte försöka ge mig på att skriva en bokrecension om den dära braiga boken som jag läst på 2 dagar. 2 dagar. Det är ju sensation för att vara mig. Längtar tills när all kurslitteratur är gjord så man kan slänga sig över TWILIGHT igen.. Nu: Dags o fixa bokrecensionen .. den gör sig inte av sig själv tråkigt nog. Tjejkväll här i huset. Flis o jag är inte så mkt överrens just nu.. så vi får väl se vad som händer o sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0