VÅRRUSET

Det är ett år som kommer gå till historien. På ett bra o ett dåligt sätt. Men mest underligt för jag lyckas med saker jag inte trott om mig själv. Som igår. VÅRRUSET liksom. Fatta.. 5 km lång runda tillsammans med sisådär 7600 andra Flickor/tjejer/kvinnor. Jag kan stolt meddela att jag tog mig runt på 36 min. Det är sjukt bra för att vara mig. Jag sprang nästan hela vägen, jag gick kanske totalt sett 4 min under hela loppet. Idag är benhinnorna ömma, men det gör inget. Jag är glad o så nöjd på mig själv att jag faktiskt fixade detta. I regn dessutom. Nu är det dags o fixa riktiga springskor. Det var dåligt med supporters kring banan, men det var ju som sagt inget optimalt väder.. men jag hittade 2 tjejer som sprang.. el 1 sprang o den andra skulle dras med av henne. Det var en riktigt bra peppning de sista 2-300 m av loppet. Jag är så glad, jag har så fina vänner som jag sprang med VICKANS FLICKOR RULES!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Höjdefors

Du är bara bäst! Kram Maria

2010-05-21 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0