Trygghet

Måste det bara vara när en av Flis läkare tittar in o säger.. "Åh, vad kul o se dig Felicia..Det var riktigt längesen nu o ja.. jag har saknat dig" Dr K får oss trygga. Provsvaren idag var ju inte superbra, men inte heller superdåliga. Någonstans i gråskalan så att säga. Lek med bästa B på lekterapin o sen hem via kafeterian för att köpa en mjukglass till lilla damen. Skönt med lite trygga ramar på ett ställe som sjukhuset. Desstuom fick hon prata med Ssk S. Han gjorde hennes dag på alla sätt o vis o behöver bara visa sig för att hon ska bryta ut i en glädjedans o lyckorus. Jag fick dessutom en komplimang idag.. Jätteoväntat men underbart att få höra. Tack C. Det värmde gott i själen (o för självförtroendet). Dags för VV ikväll- jag var ju inte där i måndags.. så ja.. Jag har fuskat o vägt mig på sjukhusets förlitliga våg. Enligt den så är det minus. I like, sen får vi se om den andra vågen visar likadant. Nej.. dags o ta tag i det som ligger o väntar på mig. Kyss på er därute.

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Vad duktig du är Sara, tänkte försöka jag med. Hur många points får man ha varje dag?

2010-05-17 @ 15:48:06
Postat av: mamma

resultatet????? på VV idag?

2010-05-17 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0