Satan i gatan :(

Fy i helvete vilken dag det har varit. Det ena kaoset har avlöst det andra..Toabesök minst varannan timme sen 22.30 igårkväll.. MINST(plus att du ska dra med en fet makapär som kallas droppställning med inte bara en slag.. utan 2) stick i finger som slutade med ett mindre blodbad (i Flis säng o över lab-tantens händer o förkläde), spruta i benet.. = totalt jävla vansinnesutbrott från min lilla smulunge. Hon blir så sjukt högljudd o stark.. Lägg till oro, ångest o en herrans massa tårar, detta sen 5,15 imorse.. Hm.. Mammi har nog utvecklat tinnitus. Det ringer av o till i mina öron sen kl 13.. inte bra. Hoppas det ger med sig snart. Det är sannerligen ytterst irriterande. Nu..kl är 17.20 o vi vet att maxvärdet på Hd-mtx är skyhögt.. alldeles för högt så läkarna är oroliga tom. Detta innebär ett dropp med speedygonzales takt vilket i sin tur innebär ännu tätare toabesök vilket innebär ännu mindre sömn. Behöver jag säga att jag åker hem o sover ENSAM inatt? Flis måste kissa MINST 880 ml/6 timmar. Det är rättså mkt faktiskt. Om inte maxvärdet låg så högt hade det räckt o kissa 440 ml/6 tim.. Men så är alltså icke fallet. O istället för att vänta 12 tim för att ta nästa mtxvärde så ska de bara vänta 6 tim.. de är lite oroliga som sagt.. Läkarna vill se att Flis orkar göra sig av med skiten de stoppat i henne, annars blir det extra urindrivande.. mer mediciner.. mer dagar o nätter på 12.an...

Kommentarer
Postat av: Mari M

Åh...önskar så att jag kan göra ngt, säga ngt för att trösta, stärka och bota...:-( Kan bara sända dig styrkekramar i massor, tänder ljus o skänker er all kärlek o värme jag kan förmedla. Kramkram!

2010-05-11 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0