lite låg

Ibland är det bra dagar o ibland finns det dagar som är skit. Idag är ngt mellanting. Jag har fina vänner som ger energi, men just kursen gör mig knäckt. Matte är verkligen inte för mig. Vardagsmatematik.. fine. Det köper jag vilken dag som helst.. men att behöva traggla matematiska begrepp..HERREGUD jag ska arbeta med barn 1-6 år.. what the fuck is this liksom? Nej, det drar ner mig o jag känner mig sjukt omotiverad för tillfället. Svenskan är rolig.. mycket roligare än vad jag hade föreställt mig. Tack o lov får jag säga.. det är ju snart (1 mån kvar) sommarlov. Å gissa om jag ska ladda batterierna. OMG. Flis o jag ska rymma mellan varven o våldgästa underbara människor o slippa tänka på allt vad skolarbete heter. För att få upp mitt humör så ska jag faktiskt åka till Kilene o springa sen, å det ska bli sååå skönt. Men först.. liiiite skolarbete. Skräll va=?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0