Kalas

Flis har haft kalas nästan hela helgen. På lördagen fick hon paket av min faster M o (moster) Jakob. Lycka kan jag säga.. hon håller hårt i kaninen må ni tro. Igår kom moster Lotta, Micke, Annica, Samuel, Jeanette o Tobbe för att fira henne o vilken stor lycka när det var paket ÖVERRALLT!! Imorgon är det kalas på hennes förskola på fm med glass o fiskdamm. Japp, mammi in da house har fixat fiskdamm för ca 22 barn. Sen åker jag till skolan en stund på em. Efter det kommer mormor o A fr Örebro (LYCKA), morfar o S lite senare efter jobbet samt farmor o farfar. Gissa om smulimuppan kommer få en drös med paket då eller?? Shit.. Men det är hon värd min lilla prinsessa. Ser verkligen fram mot morgondagen <3

Kommentarer
Postat av: Mari M

Åh Sara, du är en pärla på att fixa! Fiskdamm till 22 ungar...ja du har verkligen valt rätt jobb för framtiden :-) Du fixar o grejar o pluggar...snart är det sommarlov!! Kramkram till dig! (ja vet att du inte vill höra att du är stark...men du har en enorm styrka som inte alla har, vilken situation de än hamnar i, så sträck på dig o var stolt över att du är en sån suverän tjej, mamma, sambo, student o kompis!)

2010-05-24 @ 09:04:19
Postat av: Maria

Vad mysigt det var att få träffa er i lördags, kramar till er alla!

2010-05-24 @ 10:21:37
Postat av: M

Du får berätta vad hon har fått så vi inte fixar samma:D Iof tror jag att vi har tänkt till ordentligt den här gången:D

2010-05-24 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0