Andas ut..

Ändå sen förra helgen har det känts som att jag har varit på resande fot. En underbar helg i Örebro avlöstes med jobbiga dagar på sjukhuset. Nu är vi äntligen hemma o det känns som man äntligen kan andas ut. Igår gav jag mig ut o sprang..o jag sprang.. för allt vad benen orkade. Idag är jag rättså mör i benen, men det är ok. Måste fixa nya skor bara.. ja jag vet.. har liksom inte tagit tag i det än. Det är ju dyrt som grisen. Men nu andas jag ut alla fall. Det är ju sjukt skönt att vara hemma, hemma alla tre <3 Min duktiga sambo o bästa svärfar har varit så otroligt duktiga med byggandet på övervåningen. Flis rum tar sig i en väldans fart. Snart är det dags o välja tapeter, golv ,möbler.. osv. Min lilla Flis gillar att vara med. Hon är med.. mitt i centrum. Jag passar på o tvätta lite, skriva lite på bilderboksanalysen o baka lite. Det är ju ett litet hjärtegull som fyller år här hemma inom en snar framtid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0