nja.. not so good...

Vågen visade + idag.. 0,7 kg + Men jag vet varför o som man bäddar får man helt enkelt ligga. Sjukhuset i 3 dagar Nooo good for me. Sen typ slarv resten av veckan... tja.. va fan nya tag denna vecka. Blir ju bara bra (eller inte) av att jag ska fasta fr kl 13 imorgon pga röntgenundersökningen jag ska göra på onsdag morgon. Kulis.. eller inte.. Jag kommer hungra ihjäl...Men mer promenader ska jag fixa till o nu är det färdigt med godis. No more.. punkt slut. Nu är det frukt som gäller. Nästan helt o hållet. Nästa vecka är det påsk.. ngt måste man få unna sig då. Nej.. nu har jag parkerat röva i soffan o har käkat upp mina sista propoints för dagen.. Natti natti på er.. imorgon är det storredovisning av vår fiktiva drömförskola som gäller.. sen lunch med de allra bästa tjejerna Maria o Vickan.. Love it. Just det.. provsvaren lät sig väntas på idag.. 2½ timme. Blir så trött. Tur att snygglatinoläkaren M var där..Mmmmmummma säger jag bara. Vi fick åka hem, det är ju alltid skönt. Å vi hann o leka lite på lekterapin med bästa E..o cykla går sååå mkt lättare om man inte har en makapär som hon ska dra runt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0