en tuff dag för kroppen

Efter min undersökning på röntgen imorse så har jag känt mig allmänt seg i kroppen. Nej, inte förkylningsseg utan en kroppslig trötthet. Vad finns i vätskan som de sprutar in i mig egentligen? Trött o sliten. Men ändå har jag hunnit utfärda på ett å två måsten idag. Ansökt till hösten (min sista termins) kurser, varit till Flis morfar med lite grejer, fixat en ridtid till Flis imorgon...tack Carro o Färjestad..å en hel del till. Magen är knas tack vare gårdagens brist på mat. Blir bättre imorgon hoppas jag. Det blir en tidig kväll för mig.. Jag är tröttis som tusan o somna i soffan för att sen oooorka ta sig till sängen? Nää.. jag ger upp här alldeles strax.. Sömn går före allt annat idag. Peace out

Kommentarer
Postat av: Josefin

ååå, ska flisen få komma iväg o rida! Va härligt! Ni få klappa sötnosarna från mig! :) <3

2010-03-24 @ 22:44:01
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0