Äntligen hemma igen

Rubriken säger alla ord.. vi fick åka hem igår.. GUUUUUUD VA GôTT <3 Flis har återigen lyckats skaka av sig skräpet de har tryckt in i hennes lilla kropp. Nu är vi bara hemma o gissa vad vi njuter av det. Tvätta är kul, diska är kul.. allt känns såå mycket lättare att göra efter ett par dagar på sjukhuset. Har hunnit vara riktigt effektiv idag också.. En massa panikplugg o telefonsamtal som ska fixas hit o dit.. Å framförallt.. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN säger vi till Vickevire o Stine. Grattis grattis o stor kram från oss..

Kommentarer
Postat av: Mari M

Gött för er att få vara hemma! Tänker på er ofta o speciellt hur lite man vet om framtiden, att man tar så mkt förgivet o glömmer bort att vara tacksam. Går o städar, visst inte det roligaste men jag KAN åtminstone städa, jag har tiden o jag vet att mina barn har det bra i skolan samtidigt. Läser om så många öden o sjukdomar som drabbar människor i alla åldrar o i alla samhällsgrupper, ingen skonas...Jag har ett hem att städa, välsignats med goa barn att städa efter...Ibland måste man stanna upp i jakten o fundera på vad som är värdefullt o ta vara på varandra. Tänkvärt eller hur? Kram till dig Sara o förlåt att jag tar så mkt plats i din blogg idag!

2010-03-19 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0