Tiden räcker ta mig tusan aldrig till :(

Det är studenten denna veckan. Det är många vi känner som tar studenten..Idag är det bal för mina kussar. Min önskan vore ju att få jämt liiiiite tid till övers för att kunna se dem i sitt allra finaste jag.. Men det där med tid då? Å dessutom.. Flis är så otroligt mammasjuk när hon har ont i kropp o själ så vad göra? Jag kan itne ta med henne.. Det funkar liksom inte. Inte idag. Det gör ont i mig att inte kunna vara med dom- men vad ska man göra? Hoppas ni får en fantastiskt härlig kväll mina kussar Emmi o Jakob. Snart slut på gymnasietiden för er dessutom.. Stort grattis!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, kolla in bildspelet i nwt.se. Jakob är med på första bilden! Hoppas vi ses på torsdag, kram Maria

2010-06-09 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0