snipp snapp snut så var alla sprutjävlar slut!!!

Det har varit en lång dag. Flis var ledsen flera timmar innan det var dags för sprutan. Hon mantrar.. o är orolig och ledsen. Ibland finns inga ord som räcker till för att beskriva status. Idag är en sån dag. När hon väl fick sprutan..då var det liv i luckan må ni tro. Fy i helvete vad hon skrek, tårarna sprutar och hon vet inte vart hon ska ta vägen. Mina tårar rann också.. mina tårar rinner alltid när Flis är på ett ställe där jag inte kan nå henne med min kärlek, pussar och lugna ord. Maktlösheten väller över mig.. Stackars liten Flis. Efter behandlingen fick hon alla fall ett diplom av barnkliniken där det står hur stolta de är över henne som gått igenom detta helvete (det ordet använde inte de.. men ändå)och en liten present för att visa henne hur stolta ALLA är över henne. H, jag o Flis var ute o åt kvällsmat tillsammans idag. Vi satt på en favvopizzeria o FIRADE att det ä-n-t-l-i-g-e-n är över. Jag mår som ett ursketet äppelskrutt o mycket tankar och funderingar börjar komma ikapp mig. Jag har 2 veckor av glädje framför mig tillsammans med fantastiska barn och personal.. Sen lägger jag mig min baden-baden o tar dagarna som de kommer. ALL TID TILL FLISENFISEN o för att ladda batterierna.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Kram på er alla o speciellt duktiga flickan som stått o står ut med allt detta. Ni finns ofta i mina tankar o jag lider med er så...Att läsa dina inlägg gör ont i alla mammahjärtan! Kramkram min goa vän!

2010-06-12 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0