Lösenordsskyddad Blogg eller inte?

Nu är det så här. Ni som läser min blogg, läser den förhoppningsvis av rätt anledning. Dvs, jag tror gott om var och en av er. Därför gör det extra ont i själen när jag vet att det finns NÅGON som agerar dyngspridare och tycker att jag är en negativ och ledsam person som hänger ut mitt/vårt liv på bloggen. Såhär är det. Bloggen är MIN ventilation, får jag inte använda det sätt som känns bäst för MIG att bearbeta saker som händer? Vem är DU som inte unnar mig detta och varför fortsätter DU att läsa om du tycker att jag är en energiparasit som bara beklagar mig? Så min önskan här och nu till DIG. Sluta läs min blogg, håll dig utanför för märker jag att det kommer fram ngt pyttelitet mer... Då låser jag bloggen och ger endast tillträde till de människor som har ett hjärta och verkligen bryr sig om oss och dagligen visar sitt stora stöd i en tid som känns helt jävla overklig. Till er alla andra fantastiska människor. Vad skulle jag göra utan er? Ni bär mig på så många sätt och er omtanke, vänliga ord och påfyllning av energi stärker mig. Massor av kärlek från SolSara

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Sara!

Jag kan inte förstå hur någon kan vara elak mot dig. Jag tycker om din blogg, du skriver rakt och ärligt. Du har hopp och är positiv! Du gör allt för din lilla tjej! Jag är själv mamma, och det du skriver går rakt in i hjärtat. Om denne person (som jag antar är anonym) påverkar dig negativt så skydda din blogg med lösen för det sista du behöver är dålig energi runt dig och din "dagbok"!

Idag hade jag förmånen att träffa dig på en liten lokal ica affär och jag glömde bort att säga till dig att ni är alldeles fantastiska! Och jag vill gärna fortsätta läsa om er även om du skyddar bloggen. Stor kram till dig från Helene (blivande ssk)

2010-06-03 @ 10:35:32
Postat av: Mari M

Är detta inlägg som du får men tar bort? Jag har inte hört/sett ngt av detta men tycker det är förjävligt helt enkelt. Din blogg är precis som du skriver din egen o du använder den precis som du själv vill, självklart! Håller med ovan inlägg o antagligen är den som är elak en person som inte mår bra o tydligen tycker att andra ska må lika dåligt. Att du hanterar ditt liv som du gör är beundransvärt o det sticker väl i denna ngn som själv inte har den styrka o det stöd som du har i ditt liv. Du är också en person som ger så mkt o får då mkt tillbaka av oss som finns runt dig! Kram kra o känns det bättre så gör din blogg skyddad så slipper du denna negantiva ngn som inte heller verkar vara öppen med sin åsikt...anonym antar jag. Kramkram igen!!

2010-06-03 @ 11:57:30
Postat av: Frida F

Hej SolSara! Verkligen passande för en underbar dag som denna! jag har tittat in på din blogg i blnad och jag tycker det är jätte bra att du skriver om dina tankar, känslor och allt som händer kring dig och din familj! Det är ju en jätte bra bearbetning och ventilations möjlighet för dig så du ska verkligen fortsätta skriva, både ris och ros och med glädje men även med tårar för det är viktigt för dig att få skriva av dig och vi är många som lyssnar genom din läsning! hoppas du slipper låsa bloggen och att du fortsätter dela med dig av ditt liv! tänker massor på Felicia och er och hoppas ni får en underbar sommar med mycket sol och att ni får vara utanför sjukhusets väggar och njuta av solen tillsammans! kram på dig och massa styrkekramar! / SolFrida :)

2010-06-03 @ 12:13:28
Postat av: Evelina

I know the story gumman och om jag var du skulle jag knipa åt den jäkeln som pratar bakom ryggen!



Jag tycker inte du ska lösenordsskydda. Det här är din blogg, du är du, ditt liv är som det är. Om det inte passar så är det den personens problem. Jag tycker inte du ska ta åt dig. För varje idiot finns hundratals fina människor som älskar dig och din blogg :)

2010-06-03 @ 18:38:46
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Sara O

Jag har ingen som helst förståelse för det här! Så som jag lärt känna dig på skolan och genom bloggen kan jag begripa hur någon kan ta dig för negativ och ledsen och som en person som "hänger ut"?!

Du är en av de mest fantastiska människor som finns på denna jord! Du kämpar alltid tillbaka och som Albrecht skulle ha sagt "gör dig av med dina energiparasiter!" Gör som du känner är bäst för dig, men jag tror att fler med mig finner dig som en stark Sol i vardagen när allt annat är kasst.



Många kramar! Sara

2010-06-03 @ 20:10:24
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Sara O

lite fel där upp... "kan jag INTE begripa...", my bad =/

2010-06-03 @ 20:11:28
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Josefin

Usch vad är det för något värdelöst litet kryp som tycker, tänker och säger nå elakt om dig! Du är den bästa människan jag vet!!! <3

Fasen vad arg jag blir!

Det är DIN blogg som du ska kunna använda precis hur du vill. Älskar Er tjejer!

2010-06-03 @ 23:01:30
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Anna i Blge

Usch vad är det för något värdelöst litet kryp som tycker, tänker och säger nå elakt om dig! Du är den bästa människan jag vet!!! <3

Fasen vad arg jag blir!

Det är DIN blogg som du ska kunna använda precis hur du vill.

2010-06-04 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0