Kul dag på ingång

Första stoppet: Förskolan för att hämta mina gummistövlar och Flis extrakläder som hon växt ur. Andra stoppet: KAU.. jag vet att jag har sommarlov men jag ska lämna ett vfu-intyg till kursadministratören så jag får mina 30 Hp för småbarnspedagogiken. Tredje stoppet: Blir sjukhuset. Dags för provtagning igen. Å lite bus på lekterapin i väntan på provsvar. Fjärde stoppet: Playdate! Ska bli sååå kul. Flis o S ska leka hemma hos S och det lovas pannkakslunch och hoppmattestuds! Kanske lite kaffe i solen för mammorna? Sen är väl kl en bit in på em.. å då tar Flis o jag sista gemensamma och femte stoppet.. Willys. Dags för matshoppning. Sen hem, laga mat o 17.30 ska frua o jag vara på VV för invägning. Tror på ett minus. Jag har skött mig riktigt bra faktiskt. Såå detta är min o Flis första lediga sommarlovsdag. GILLA PÅ DEN NI!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

GILLA såklart gums! :) puss o kram <3

2010-06-28 @ 08:57:40
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0