Ja jisses alltså

Bråda dagar.. fan, jag vet itne när jag hade så här mkt kring mig senast. Tricket är att inte känna efter. Jag har liksom inte tid med det. Jag gör det som ska göras, punkt slut. Har haft en otroligt bra dag. Mys i Mariebergsskogen med frua o lilla J o Flisen. Picnic i det gröna o frua har tom fått ordning på mitt hår som är i fullständigt kaos. Solat har jag också hunnit med i underkläder liggandes på min goa utesoffa på altanen. Sen har jag förberett mig inför morgondagens stundande redovisning. Shit shit shit säger jag.. hur ska detta gå? Har planerat och gjort inköp inför min kommande vfu.. å va mycket skoj roliga praktikanten Sara ska hitta på med barnen. Hihihihi...Nu: måste förbered liiiite till. Har 4.30 i tid till godo.. jag är typ uppe i 4.25...Hm..måste nog dra ihop det lite va=?

Kommentarer
Postat av: LINN

hej fin blogg :)

hänt nåt kul idag ? :)

2010-06-01 @ 21:01:12
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Nathalie Bergqvist



skulle vart assnällt om du kunde svara på frågan i mitt senaste inlägg :)kram

2010-06-01 @ 21:15:57
URL: http://nbergqvist.blogg.se/
Postat av: lucke

Nu kan man tävla om ett valfritt klädesplagg från Mahingo.com på min blogg :D

2010-06-01 @ 21:16:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Mari M

Va kul att ni varit i M-skogen idag! Vi var också där, jag var med S o hans klass o vi cyklade med 20 st 9-åringar men de var så duktiga att det gick finfint! Måste ju öva innan man själv ska ut på utflykt med sin kommande klass! Kramkram

2010-06-01 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0