Gôtt trött

Det är verkligen inte samma sorts trötthet.. Alltså, att gå i skolan gör mig trött i huvudet o i ögonen (av allt läsande)att vara ute på praktik gör mig fysiskt trött. Jag liksom barnen upplever massor av intryck plus att jag är så mån om att försöka få ut allt jag lärt mig efter vägen. Dvs från teori till praktisk använding. Liiite mastigt faktiskt. Tur att man har finaste personalen kring sig som ger sitt stöd, delar med sig av sin kunskap och ställer upp o svara på frågor om allt och ingenting. Men det är lycka att få vara ute på fältet, om än bara för en kort tid. Jag uppskattar verkligen all hjälp efter vägen som möjligjort att jag kunde flytta hela vfu-perioden. Tack till KAU, kursledare, fellow students, handledare på fältet och vfu-sampordnare. Stort tack till Flis farmor som har tagit sem 1 extra tidig vecka bara för att kunna hjälpa oss med barnpassning under dagtid. Ensam är inte stark. Jag står upp idag tack vare alla fina människor som stödjer oss i vått och i torrt. Ni ger mig glädje och ovillkorlig kärlek genom små fina kommentarer, sms och samtal. Var och en av er förtjänar en stor blänkande stjärna på vår underbara himmel för ert storta hjärta och omtanke. TACK.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag är så otroligt glad för din skull!

2010-06-17 @ 17:47:54
Postat av: Mari M

Vi försöker att följa ditt motto, att bemöta dig så som vi själva skulle vilja bli bemötta! Härligt att höra att du har det gôtt nu på VFU:n! Kramis

2010-06-17 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0