Samlar ihop oss

Imorgon är det dags för monstermedicinen igen.. Tänk lite extra på Flishjärtat imorgon runt 8.30 när hon blir buren in på operation för att bli sövd o får medicin i ryggmärgen via LP. Tänk lite på mitt mammihjärta som värker o blöder när sövningen sker o när det olidliga väntan att få hålla om henne igen tills hon vaknar.. Jag har samlat otroligt mkt energi de senaste veckorna. Flis har varit såå glad, såå pigg o bara FLIS! Så snälla.. tänk lite extra på min smulunge imorgon. Ge henne positiva tankar <3

Kommentarer
Postat av: mamma

vi är med redan nu och tankarna kretsar hela, hela tiden runt Felicia och Er. Har ingen aning vad ni egentligen går igenom. Älskar Er alla tre. kärlek i massor från mig.

2010-07-04 @ 20:39:55
Postat av: Josefin

alla tankar & kärlek till Er! <3

2010-07-04 @ 20:40:10
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fin blogg ;)

2010-07-04 @ 21:01:53
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: Mari M

Ni finns i mina tankar!! Kramkram från din vän

2010-07-05 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0