Roadtripp o äntligen ett beslut

Vi tog en roadtripp till Åmotsfors idag. Vi har haft ett mission rättså länge, hitta en soffa till övervåningen. Idag skedde det. Fast inte i Åmotsfors, RJ MÖBLER på kasernhöjden. Äntligen ett beslut o vi är enigt överrens. DEN TAR VI. Lycka är att få ta hem en ny soffa på direkten. Den fanns alltså på lager. Åh gilla på den ni! Den är så fin o grymt skön att ligga/sitta i. Gillar dagens beslut. Ok lite om VV då. Oh how i suck. Det går verkligen inte bra just nu. Har plussat jämt lite mer än vad jag önskar. Så.. dags att börja röra på fläsket igen. Minst en promenad a 30 min om dagen. Det är inte mycket begärt av mig själv. Imorgon börjar jag med grötfrulle också. Är så sjukt less på bröd nu. Efterrätt måste jag ge mig med annars kommer jag rulla fram inom en snar framtid. Å i slutet av aug ska jag vara sådär slående sjukt snygg (igen). Vad ska jag göra? Imorgon ska det inhandlas frukt i stora lass. Nu får det vara bra, nu har jag beslutat mig (återigen) för att tappa ett gäng med kilos. Nu kööööööör vi (igen). Å just det..fan va kallt det är ute? hur kan det vara möjligt=? Det ska ju vara sommar. Eller har jag missat ngt?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är redan supersnygg gumman :) Syns att du har jobbat hårt så nojja inte över några få kilon! Njut av livet :)

2010-07-24 @ 10:26:30
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0