Mysdagar

Vi har bosatt oss i Örebro ett par dagar. Grymt nice. Igår var jag, Flis, mormor, moster Lotta o lillkuss Samuel i Eskilstuna för en dag på Parken Zoo. Har varit där en gång tidigare.. men den här gången blev jag lite besviken faktiskt. Fattades massor av djur sen sist vi var här. Roligast var nog att springa på Emma. Helt underbart o träffa dig igen ;) Ses till veckan när du kommer till Karlstad. Idag vankas det lite shopping inne i stan. Har ju min favvoaffär alltimes ENTRE..Wiihoo! Får se om vi åker hem idag, Flis o jag har det rättså bra här faktiskt. Får ju inte glömma.. Träffade världens bästa par igår- Cissilina o Oskar. Bara bäst helt enkelt. LOVE YOU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0