7 år

Imorgon på självaste SARA-dagen firar jag o sambon 7 år som par. Inte illa pinkat tycker jag för oddsen har ju varit mot oss både en o två ggr. Men här är vi nu, barn, hus, liv..känns bra faktiskt. Han är en fin man min Henrik. En riktig handyman, stor o stark, en stöttepelare i vått o torrt. Trots våra skillander, vi är inte perfekta ngn av oss, så har vi ändå varandra. Det känns fint o bra. Å det där lät asfånigt.. men imorgon ska kärleken firas. Vi ska ut o äta älsklingen o jag. Bara vi. LillHulda Huligan får vara hos moffis o Stine o härja runt undertiden. Imorgon ska vi njuta.. bara vi <3

Kommentarer
Postat av: mamma

ni är så fina tillsammans!

2010-07-18 @ 16:20:01
Postat av: Josefin

Världens bästa ni! Härligt med lite partid :) Kramis

2010-07-18 @ 23:20:56
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis!

2010-07-19 @ 20:44:43
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0