W T F????

Som ni alla vet (tror jag) så har jag hoppat på the diet igen. Jag vet att jag väger liiiite för mkt (läs typ 10 kg för mkt). 10 kg.. vad är det? FÖR mkt o alldels för svårt att bli av med tydligen. Har ju ägnat nästan hela 2000-talet med att försöka tappa dessa förbannade kilon, men icke. En period lyckades jag gå upp ännu mera men jag anser att nöär man är gravid o går upp 12 kg totalt så är det ok. Nu har jag insett att 10 kg ska bort. Det är bara så. Men varför ska det vara så svårt då??? Körde första invägningen förra fredagen.. ok, inte en fruktansvärd startvikt..men det svider. Jaja, vi kör på tänkte jag. Idag var nästa invägning (med realistiska förhoppningar) o WTF.. våghelvetet måste vara trasig.. herregud. El inte. Jag får kämpa lite till helt enkelt, för man tappar tydligen inte 10 kg på en vecka. Konstigt nog..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad är det för diet du har börjat med?

Du duger som du är gumman :o)

2010-01-08 @ 10:56:35
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: mmma

skippa dieten snart nog får du springa omkring ute igen. kram

2010-01-08 @ 12:46:57
Postat av: Sara O

Du är så vacker som du är!

Dessutom krävs det så mycket av en att gå ner... nej skippa det.

För mig tog det ca 5-6 månader att gå ner 5 kilo.

Och nu har jag gått upp 3... jippie?



Jag orkar INTE bry mig längre!

2010-01-08 @ 14:37:55
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0