ut på tur

Japp, mammi in the house ska ut o åka lite idag. Att göra listan är lite lång men jag behöver lite egentid o verkligen få komma ut ur huset ett par timmar. Först på listan står morgonmys med mina finaste flickor Jossan o Ella. Längtar massor efter dessa godingar. ALLDELES för längesen vi sågs.. Helt klart. Sen en tripp till Ikea tror jag, sen köpa nya ridbyxor på hööks o sen mathandling :) ser fram mot denna dagen faktiskt..Flis är pigg o jag lämnar över henne till sin far med varma händer. Vet vet.. är jag borta tillräckligt länge så kanske granen är borta när jag kommer hem? hihihi å dammsugat i huset..å eller nej, inte för mkt förhoppningar nu. Blir mkt glad om de plockar ner granen. Shit.. måste klä på mig nu,..flickorna väntar på mig snart <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

ja vi väntar på dig gums! =) <3

2010-01-09 @ 10:07:47
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

ha en jättebra dag tillsammans. kram

2010-01-09 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0