Uschamejen

Vad dåligt jag mår just nu. Mycket har hänt idag o tårarna tar över. När Flis blir hjärtskärande ledsen o översiggiven, hon får panik (trots lugnande medicin i sig) o Onkaspar-sprutan blir ett rent jävla helvete varje gång. Det går inte att komma fram till henne. Hon sluter sig o bara skriker o tårarna sprutar. Det gör ont i mitt mammihjärta. Maktlösheten slår mot mig åter en gång o rädslan med alla negativa tankar tar över. Sitter o kämpar mot tårar just precis nu...Hur fan ska jag orka 2½ år av det här? It´s killing me..

Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<3

2010-01-05 @ 15:52:45
Postat av: Sara O

Genom tro,hopp och kärlek! <3

Behöver du hjälp med något praktiskt eller nånting så bara ring!

2010-01-06 @ 15:04:48
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0