OH NOOOOO o ett litet yej..

Inte riktigt min dag idag.. Riktigt på minus med sömn efter nattens bravader...o okänslig nattpersonal *grr*, alldeles för mycket skitsnack runt omkring mig idag= me really do not like. Är icke på humör för fler motgångar o vad händer då? Jo, I-N-G-E-N parkering vid sjukhuset. Ingen alls alltså *grr* (snön gömmer sjukt många plus att många tar upp både 2 o 3 parkeringar...Fick åka hem en sväng o kommer på Hm..har jag nycklar med mig=? Neeeeej...FANFANFAN. Ringer GT, på väg, kommer snart. Aha..ok. (Döööökissnödig att tillägga) Rotar igenom bilen i panik o hittar mina nycklar. yej.. ngt gick min väg idag alla fall. Ska rida ikväll, det är stort YEJ <3

Kommentarer
Postat av: mamma

bråttom, bråttom, bråttom, kram

2010-01-12 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0