jisses va trött jag är..

Eftersom Flis har haft ett par riktigt jobbiga dagar här hemma så påverkar det ju resten av familjen. Vi går i skift H o jag. Eller försöker, jag vill bara stänga av o somna om. Flis går inte med på detta o 2 ggr inatt har jag varit uppe o värmt välling. Henrik 1 gång. Plus toabesök och armar o ben i hela sängen.. Ni som har småbarn som gärna delar säng med er vet vad jag menar. Jag är så trött, hur ska man hinna ta igen det? Imorgon är det måndag igen, Dagvården väntar så gott som hela dagen. Vill inte ha måndag..vill inte ha ngn måndag på flera veckor om jag får bestämma. Det är som ni vet tuffa veckor framför oss nu, min lilla prinsessa.. jag hoppas verkligen att din lilla kropp orkar med det här. Nu är det barnis i soffan som gäller..BAra o köra på. Sitter man för länge så är risken att man somnar..

Kommentarer
Postat av: mamma

och tortelinisarna smakade bra hoppas jag. <3<3<3

2010-01-31 @ 10:39:28
Postat av: Linette Bäcklund

Sitter och stirrar på tangentbordet vet inte riktigt vad jag ska säga, det värker i hjärtat när jag läser dina rader. Jag tänker mkt på dej och din lilla tös. Skulle bara vilja krama om dej och säga att allt blir bra, men det är ju inte så enkelt, det vet vi båda två.

Om du orkar vet du var jag finns. Saknar dej!!!

Kram Linette

2010-02-01 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0