Insikt o tankar

Helt ärligt så är jag rörd till tårar. Det finns så mycket otroligt fina människor runtomkring mig o min familj. Många skänker en slant till barncancerfonden.. Det är inte bara för lilla Flis, utan för många fler svårt sjuka barn. Men det är till det bästa ändamålet. Hjälp oss att hjälpa..Det är många som ger oss sitt stöd genom att bara finnas för att lyssna o avlasta. Jag verkar vara väldigt omtyckt, allt stöd jag får i tex skolan kommer jag aldrig kunna återglädja, men utan er skulle jag inte klara skolan.. det är bara så. Ni alla så fina, genuina o storhjärtade medmänniskor.. ni får alla guldstjärnor på himmelen av mig. Era tankar, små tända ljus och kärlek gör att man orkar lite i taget. Jag vill säga att jag uppskattar o värdesätter det ni gör..tack snälla..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är mer än vädigt omtyckt.. du är älskad, & din underbara familj likaså! <3 Allt för er. Saknar er! <3

2010-01-06 @ 22:32:07
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

du är värd allt, och din lilla familj! älskar er <3<3<3

2010-01-07 @ 06:34:42
Postat av: Mari M

Du är omtyckt och otroligt uppskattad av dina medmänniskor, du är värd allt stöd vi kan ge dig! Kommer ihåg vilken fin kontakt vi fick där första dagen på KAU o vi satt bredvid varandra...kommer du ihåg? Du är så lätt att lära känna o så omtänktsam så när du behöver oss så är det inte svårt att finnas till för dig! Även om vi inte umgåtts så mkt eller setts ofta så när vi väl ses är det ändå som om det vore igår, så är det inte med alla personer men dig är det lätt att ta vid där vi slutade. Hoppas du förstår vad jag menar ;-) Du har själv som motto att vara mot andra som man själv vill bli bemött, där är du Sara o jag är säker på att skulle ngn av dina nära råkat ut för detta helvete som ni genomlider så hade du funnits där för dem. Kramar till dig, jag tycker mkt om dig!!

2010-01-07 @ 16:36:50
Postat av: Jeanette

Jaa sara du är omtyckt av många för att du är den du är , glömmer aldrig våra första körträffar och tur var att du fanns just där annars hade nog inte ja stannat kvar ... våra vägar möts inte så ofta men du finns i hjärtat och kommer alltid att finnas där och därför hoppas ja att allt ska gå så smärtlindrande som möjligt för dig och din familj . kommer att fortsätta att tända ljus och be många kramar till dig vännen och familjen kram nettan

2010-01-07 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0