Hälja

Vi var till Krp o farmor o farfar igår o blev bjudna på mat. Mmmm o dessutom hade vi köpt med semlor till efterrätt. Gissa om jag var mätt. O magen min protesterade trots intagna tabletter mot laktosintoleransen.. Jag slapp ha fruktansvärt ont, det lät bara väldans oroväckande. Vi tog en lugn hemma kväll men popcornmys o barnis när flis fortfarande var vaken, när hon hade somnat satte vi på The Nineth Gate med Johnny Depp. Min teori är att ALLA filmer med honom är bra..där sprack det. Den här filmen som handlar om djävulen, var allt utom bra. Flumflim kort o gott. Jaja.. sånna filmer måste betas av ibland med. Sov så dåligt inatt, kunde inte somna. Hatar när det blir så. Man ligger o funderar o tänker på en himla massa. Sen ropar Flis o man får gå o hämta henne till vår säng, svårt o somna om. Men det blev ju sovmorgon för oss alla idag. 07.30!! Tack lilla smulis. Idag ska Flis o jag baka laddkaka ala Ballerina. Farmor o Farfar kommer hit vid 14 tiden o vi tänkte att vi skulle bjuda dem på ngt gott. Farfar är förtjust i valnötter så jag tror han kommer gilla detta. Nu står flis o skäller lite på mig.. KOM O GÖR FRUKOST!!! Ja.. lilla smulis, mamma kommer på direkten. Kanske bio ikväll med gumma.. ska ringa o prata med henne sen.

Kommentarer
Postat av: Gardelena

I recomend this site

2011-05-27 @ 11:39:50
URL: http://gardelena.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0