Funderingar en torsdagsförmiddag

Nästa vecka börjar termin 6/7. Mycket tankar kring det här då jag läst igenom kursplanen, schemat o nu senast vår sida på it´s. Hjälp..så mycket läsning o inlämning. Men det är inget annat än att göra så gott man kan o sänka prestationskraven på mig själv. Mycket bra litteratur tror jag, det känns som det alla fall. Jag o matte går inte hand i hand, men det ska väl lösa sig tror jag. Fler funderingar.. Flis behöver verkligen få träffa lite vänner snart. Men här på Ö:a går det brakförkylningar, maginfluensa o vattkoppor...Så. Jag är ledsen mitt lilla barn, men du får inte träffa ngn nu. Skulle Flis få ngt av ovanstående tex magsjuka så skulle hon tappa alldeles för mkt i vikt o bli inlagd på 12:an igen. Influensa: antibiotikakur på 12:an ett par dagar o Vattkoppor: förenat med livsfara för henne. Fler funderingar, the diet. -10 kg.. hur svårt kan det vara? tydligen mer svårt än att tappa mer än 10 kg alla fall.. Vågen narras med mig, ajg blir så irriterad. Kämpar verkligen för att hålla tillbaks ett fruktansvärt sötsug. Just nu är det semlasäsong.. me love semla.. Men men.. o kakor.. o cheesecake som står i frysen.. Men nu har jag bestämt mig för att klara det här. Punkt slut. Hoppas gumma ringer snart.. saknar dig så älsklingssyster <3

Kommentarer
Postat av: mamma

nu får du mattegrunden, du blir proffs och fattar allt!

2010-01-21 @ 17:52:15
Postat av: moster

hjälp finns att få av syrran i väse när det gäller matten om du vill. kommer så fort du vill. krama om er där hemma.Å du , 10 kg upp inga problem men 10 ner är mer eller mindre omöjligt.

2010-01-22 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0