Flis-status

Hon har sovit hela natten, varit utan smärtstillande i 2 dygn o är lite piggare. Äter inte alls bra tyvärr..dricker lite dåligt, men det äter på oss alla med tjat så det struntar vi i nu. Hon vet att hon måste.. Jag kan bara erbjuda henne olika alternativ. Önskekost blev det igår. Tacos, chokladbollar o popcorn. Middag ikväll blir kalopps alá mormor. Är grymt sugen på det så de står på tining o det ska bli så gott. Om Flis gillar o tycker om är en annan fråga. Flis är lite blek om nosen. Undrar om Hb-värdet är lågt igen? I så fall blir det en transfusion på tisdag (om vi inte måste in till sjukhuset innan dess). På tisdag är det behandling igen. Då ska hon få en spruta i benet igen. Stackars liilla hjärtat mitt.. Så fort du blir lite pigg så är cellgifterna där o gör sig sämre. Vet att hon har en lång behandlingstid framför sig.. Jag tänker på GT o GB´s visa ord.. men ibland är det bara riktigt svårt.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har fått film jag på flisan som äter mormor- kalops. hurra!

2010-01-03 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0