Det BLEV en bra dag

Glad så jag mår gott ända in i själen. Flis ridtur.. ja vad säga. 10 poäng av 10 möjliga. HON ÄLSKAR DET!!! O det gick så bra, hon är så duktig mitt hjärtegull. Bara mys hela dagen lång o dessutom lyckades jag påbörja ett arbete som ska lämnas in om 3 veckor i en kurs som har kursstart på måndag (sträcker lite på mig). Jepp... o min mammi tyckte det var bra grejor dessutom. Känner att jag har hittat rätt som läser till förskollärare. Ser verkligen fram mot att komma ut i arbetslivet med allt material jag samlat ihop. YEJ! Det BLEV en bra dag.. Love it. Jag samlar på mig positiv energi från dessa dagar- det behövs så mkt med tanke på att hon ska få påfyllning av en påse gift som ska tankas in på måndag. Vad väntar? ett par dagar av fruktansvärd smärta.. igen. Men det tänker vi inte på nu. Idag är en BRA dag.. nej.. det är en RIKTIGT BRA dag. Vi väntar med att oroa oss inför måndagens behandling. Mmm så får det bli.

Kommentarer
Postat av: moster

Kul med en bra dag! Det ger ju energi för de andra som kommer sen. Kram

2010-01-23 @ 00:53:31
Postat av: M

<3 you rule!

2010-01-23 @ 10:12:38
Postat av: Mari M

Härligt o kramar till er!!

2010-01-23 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0