Burr

Det är -19.6 grader ute. Typ 23 grader inne. Men jag fryser som fasen. Det är riktigt ruggit o det känns så konstigt med denna underliga kyla. Finns massor som jag skulle vilja göra, men jag vill inte ut o köra bil. Burr. Det blir en innedag o rensa bort julen. Den har ju gjort sitt nu tycker jag nog. Flis är nöjd med att slippa gå ut. Tror jag alla fall.. för fryser jag, tänk då hon som har svårt att gå o röra sig? Burr. Hon blir till en isbit bara vi tittar ut. Flis har sovit gott inatt, o när jag hämtade henne vid 6 tiden så tittade hon på mig o sa.. "varför säger du inte godmorgon mamma=?" För att det är natt fortfarande sa jag då. "Jaha, men mamma då sover vi en stund till då!" tack älskade Flisfis..

Kommentarer
Postat av: mamma

fantastiska lilla felicia och hennes underbara kommentarer!

2010-01-06 @ 11:38:34
Postat av: Mia

Hej! Vi tänker på er varenda dag och följer er med lätt hjärta bra dagar och med tungt hjärta dåliga dagar så det kändes självklart att göra det enda rimliga och stöjda på det enda sättet som finns just nu. Vi håller alltid alla tummar vi har för vår lilla kompis. /Mia

2010-01-06 @ 18:12:52
URL: http://www.hemmamedtvasma.blogspot.com
Postat av: jessie

Vilken liten kämpe ni har och ni också! Ni finns i mina tankar... Styrkekram (Jossans Syster)

2010-01-06 @ 23:25:30
URL: http://jessicawjohannsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0