2 dagar i rad

Har jag kommit hem från skolan och mötts av liten ledsen Flis. Hon har fruktansvärt ont i kroppen efter behandlingen i måndags o vet varken ut el in. Mycket gråt o ledsamhet nu..Om 5 dagar ska vi tillbaks för att fylla på med cellgifter o behöva se henne så här länge till. Det värker i mammihjärtat. Fy fan på ren svenska. Jag blir alldels matt o orkeslös när hon blir så här. Man vill bara sitta still o titta på henne..hjälpa henne på alla sätt man bara kan. 2 tuffa dagar med skola inkl. Det var kursstart igår o jag är helt slut.. shit vilken pluggig vår det kommer bli...hoppas jag får ihop det.

Kommentarer
Postat av: jessie

Klart du får ihop det! Du är ju superkvinnan!!

2010-01-27 @ 17:59:03
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0