Viktigt med bra dagar

Gårdagen var så jäkla bra. Superdupernice o toppades av en ridlektion på finaste Elantra Y. Hon är så vacker att titta på o underbar att rida. Snäll att rida, värsta bitchen i boxen. Men jag ska alla fall få rida finaste Elantra 2 ggr till. Nästa gång ska vi hoppa, det kan ju bli spännande. Jag ser alla fall fram mot fler ridpass på denna underbara häst. Det är så viktigt med mina bra dagar. Jag har så mkt omkring mig som drar ner mig o tar all energi så jag behöver alla batteriladdare som finns. Jag fick dessutom riktigt RIKTIGT bra nyheter igår. YEJ o grattis säger jag till de som det berör. Ska försöka sätta igång o skriva en reflektion efter gårdagens möte med bästa Gisela igår. Tror ni det räcker om jag skriver att hon är bra, bättre och bäst? och att förskolan hon arbetar på är drömarbetsplatsen för mig? Hm.. kanske måste utveckla lite..Jag kan skriva att hon är min mentor o en klar förebild?

Kommentarer
Postat av: mamma

kanske så att alla behöver en gisela i sitt liv? underbart att du några bra dagar också. kram

2010-02-17 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0