Underhållande dag

Jag är hur sliten som helst. Vill helst bara ligga nerbäddad i sängen o bara vara. Inte prata eller göra ngt alls.. MEN, jag har en treåring som vill bli aktiverad. Så, fröken Flis har blivit min hjälpreda. Hon hjälper mig med allt, smulisen <3 Dessutom har vi spelat en massa roliga spel, memory och Lotto. Pusslat och lyssnat på sago-cd. Vi får dagarna att gå, men jag förstår att hon saknar sina vänner. Det är många månder nu som hon inte kunnat leka med ngn jämngammal vän pga infektionskänslighet. Vi hoppas att magsjukor och vattkoppor (som finns här på ö:a) försvinner snarast o att vi kan åka till dagis o hälsa på igen. Måste bara säga att jag är riktigt imponerad över denna snömängd. Det faller snö hela tiden, en kan ju bara undra om det är en ny istid el ngt på g? Läbbish...men snyggish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0