Samlar energi från mina vänner..

Var på bergvik igår med mina underbara vänner Maria o Vickan. Jag samlar energi och det var sååå välbehövligt att få komma ut o skratta en stund. Träffade dessutom 2 andra vänner därute som det var längesen jag såg. Härligt. Idag bär det av mot sjukhuset IGEN. Fy tusan.. jag orkar inte snurra runt runt o leta efter parkering. Jag orkar inte sitta 5½ timme o vänta på blod o provsvar. Hoppas hoppas att det går snabbt idag. Imorgon är det sista behandlingen på dessa injektioner som hon fått under 2 veckor nu. Men på måndag drar det igång igen med Onkasparsprutan i benet igen.. Det tar aldrig slut.. Jag måste samla energi från mina vänner för att orka.. kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såg dig för sent igår Sara. Jag satt och fikade på Rondellen med Elin. Du vet väl att du hade fått en kram annars hoppas jag! Ha en riktigt go helg nu tappra Sara! Kram!

2010-02-26 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0