Säger kroppen nej nu el?

Jag vet inte vad det är med mig. Sent igår fick jag magkramp av den värre skalan. Har försökt sova på soffan inatt, men det har gjort så ont hela tiden. Jag pallrade iväg till skolan alla fall, vill ju itne missa allt för mkt. Bra lektion. Kul med matte!! Det ni! Magen gav sig inte o jag stupade som en sårad soldat i soffan o snarkade bort en timme el två. Magen är fortfarande fucked.. vete tusan vad som händer. Ingen ridning ikväll för mig alla fall, hur mkt jag än älskar dessa varelser så orkar jag inte skumpa runt i 5o min. Pratade med M förrut om det kunde vara stressrelaterat med magen.. Du kompis.. jag tror mer o mer på den idén. Måste lyssna mer på min kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0