Så fort man tror att man har allt under kontroll...

SÅ slås benen undan en gång till. Vi ska inte må bra, vi ska inte vara glada o ha det bra. Vad som har hänt? Nästa steg i behandlingsschemat är det som hänt. Den här och nästa vecka.. jag vet helt ärligt inte hur jag ska orka. Behandling ggr 2 idag. Onsdag-lördag MINST ett besök om dagen för behandling. Måndag nästa vecka är det sövning(behandling i ryggen som kräver att hon ska ligga högt med benen 30 min efter injektionen i ryggmärgen) o sen är det minst ett besök om dagen igen onsdag-lördag. Så ser våra två närmsta veckor ut. Idag har det varit nehandling ggr 2. En Onkasparspruta i benet (som hon får varannan vecka) o en påse Onkovin(ontpåse). Det är bara tårar o ångest en sån här dag. Flis är ledsen för att det gör ont i o på henne. Jag är ledsen för att mitt barn har ont o lider av det de utsätter henne för, även om det är det som ska göra henne frisk i slutändan. Personalen är så bra..sjuksköterskorna är så gulliga o flis är så gullig mot dom. Hon charmar som vanligt allt o alla i sin väg. Läkarna är så proffsiga o kunniga. Bästa dr K.. hon är som en helt vanlig männika o tar sig verkligen tid att förklara saker o trösta både barn o föräldrar. Men jag är inte pratbar idag. Jag orkar inte förklara, orkar inte vara ledsen igen o orkar inte tänka mer på det här som väntar oss idag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

älskade vän.. mitt hjärta blöder för er.. <3

2010-02-15 @ 15:27:32
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

vad kan jag göra för er? kan jag göra nåt?

2010-02-15 @ 20:09:57
Postat av: Jeanette

Ojoj låter som en riktigt tuff tid igen ... kramar till er tänker på er kram

2010-02-16 @ 00:03:23
Postat av: Mari M

Fy, det låter som en tuff tid framöver, lilla pluttan...skönt att se att ni känner er väl omhändertagna o har bra personal runt er som gör sitt bästa för er i eran jobbiga situation. Tänker extra på er o sänder er styrkekramar!

2010-02-16 @ 07:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0