ORO

Det är dags för sövning imorgon för lilla Flis. Jag är orolig redan nu, mycket för att jag vet hur mkt tårar och oro det kommer att innebära för alla inblandade. Det är jobbigt som fan.. den av mig o H som får följa med henne in på op-salen får gå igenom en fruktansvärd separationsångest. Det värker i varenda liten del av min kropp när jag ser hur de pumpar i henne sovmedicin o hon bara försvinner från mig. Sen måste jag lämna henne där, alldeles ensam i främlingars händer. Det enda jag får ta med mig ut är hennes gosekuddis. Jag tar med mig hennes trygghet ut.. jag lägger den i hennes säng så den finns ju där när hon vaknar visserligen, men ändå.. mitt hjärta brister flera ggr om under den här korta stunden. Den här delen av hennes behandling är fruktansvärd..det finns ju hela tiden risker med hennes behandling.. men just sövningen är jättejobbig innan, under tiden och när hon vaknar..Jävlig dag imorgon alltså.. Bara så ni vet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tårarna rinner och jag önskar att vi kunde knäppa med fingrarna och allt vore bra igen. <3<3<3

2010-02-21 @ 10:40:17
Postat av: Gumma

Lilla Stumpan <3 Tantis på Ålis skulle så himmlans mkt bara få krama om dig men alla dessa dumma förkylningar å knasiga basilusker gör att jag inte kan det, Men vi saknar dig & Oliwer frågar efter dig ibland =) Gumma Tänker på er. Saknar er & hoppas hoppas att alla skitbaciller försvinner nu. LOVE YOU

2010-02-21 @ 21:45:53
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0