Men snälla nån..

Snön är vacker att titta på, men jag börjar faktiskt bli riktigt rädd för den. Den är ju enorma högar överrallt.. Huga. Jag som inte finner ngt nöje i att köra bil i vanliga fall när det är torrt o snöfritt ute, H-A-T-A-R verkligen bilköring nu. H fick köra till sjukhuset. Jag tokvägrar. Nu är vi hemma, mätta o belåtna. Det vankas en film här alldeles strax o bara riktigt gôtt soffhäng. Jag tänker INTE gå ut mer idag.. jag hoppas H åker o fixar pizza till oss ikväll. Burr på er därute

Kommentarer
Postat av: moster

Du är välkomen att komma ut med mig på jobbet söndagdag så vill du inte varken se snö eller köra i snö. Eller varför inte komma hem till mig å ploga PUH STÅNK Å STÖN. Kram

2010-02-20 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0