love it

Disney on ice.. fan va bra. På alla sätt o vis måste jag säga. Allt från personlig service när man ska bli visad till logen.. till lilla smulis underbara kommentarer. Ett ex? Jovisst...Tänk Peter Pan, tänk hunden Nana (el ngt)med en liten söt mössa på huvudet. Flis säger; Mamma.. varför har hunden en blöja på huvudet? hihihihi Total service i blå rummet med dricka, korv och pausunderhållning (dvs FLISshow) o just det godis. Superduperjättenice. Flis= mycket nöjd liten smulis. Toknöjd över att se alla disneyidoler. Hon saknade Pippi o vägrade tro mig när jag sa att pippi inte är disney, Pippi är svensk..Det säger ju en hel del om Pipps status ute i världen.. Lika bra som Disney alltså.. Inte illa pinkat Astrid Lindgren, bra jobbat tycker Flis o jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar allt jag hör flisan gör och säga. älskar att ni haft en underbar kväll!

2010-02-06 @ 21:34:25
Postat av: Jessica

Vilken perfekt kväll!!

2010-02-06 @ 22:15:26
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/
Postat av: Josefin

underbart, hon måste ha varit alldeles lyrisk lilla tösen! :) Love you girls! <3

2010-02-06 @ 22:58:28
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Får rysningar över hela kroppen när jag läser vad du skrivit. Måste ha varit underbart att bara släppa allt och njuta för en stund. Njut på Ikea idag också!

2010-02-07 @ 11:01:15
Postat av: Jossan

Ja visst var det bra...Jakob o Tobias satt som 2 ljus under hela förställningen :o). Jag med iofs.



Kram

2010-02-07 @ 12:58:21
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0