LÄS: MARCUS BIRRO!!!!

Läs Marcus Birros blogg på expressens sida. Han är en man, en riktig man. Han förklarar sin kärlek till kvinnan som fött hans son o bär hans andra barn (ja, jag vet att de har haft 2!! mkt olyckliga missfall sent 1 vid förlossningen tror jag) Men sättet han skriver på. Sättet han uttrycker sig på.. det är kärlek att kunna förmedla just de orden. Han var bra i Let´s dance också (bra, inte bäst) Jag blir glad av personer som kan förmedla sina känslor i ord o handling. Jag gillar Marcus Birro, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Wanja

Birro är kanon..Hans böcker är också fantastiska..Svarta vykort är en..Dessutom har han haft fredagar på Karlavagnen. Ett radioprogram(p4)som går sent på vardagkvällarna(os uppehåll nu)....

2010-02-26 @ 22:36:13
Postat av: moster

Du, jag har allt en hemma oxå som bedyrar sin kärlek just nu. Han sitter där han sitter PUH. Duschade i kväll å det gick bra. Op på tisdagmorgon(stoooooor). Krama om er.

2010-02-26 @ 23:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0