Hemmamysdag

Ingen skola för mig den här veckan. Eller jo egentligen så har jag lektion både idag o på onsdag. Men jag kan/vill/orkar inte gå. Förra veckan var vi på sjukhuset för behandling 5/7 dagar. Samma visa denna vecka o starten igår.. tja..den tog all min energi. Jag kom hem med huvudvärk och gråten i halsen. Flis är sliten, hennes lilla kropp får ta mycket skit nu o vi är alla trötta och slitna. Så idag o resten av veckan har vi hemmamysdagar (varvat med sjukhusbesök). Risk för Cytosar-feber är fortfarande där o jag vet inte hur veckan ser ut. Jag vet inte ens hur läget är inom 3 timmar.. En sak vet jag alla fall. Strax efter 19 ska jag hämta upp Jossan <3 o hon ska följa med mig till stallet ikväll. Det ska bli fantastiskt kul att hon följer med mig o får träffa underbara Juvel mfl. Hoppning står på schemat o Elantra Y är hästen som gäller. Stora vackra Elantra..jag längtar tills ikväll då jag äntligen får träffa mina batteriladdare o energipåfyllare igen <3

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Hej Sara, hoppas att ni har haft en bra dag hemma med hemmamys. Jag tänker på dig, ofta. Kram Maria

2010-02-23 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0