Guuud va gôtt!!!

En bra dag. En riktigt bra dag. Det började iofs med parkeringskaos på sjukhuset. Seriöst.. 1 bil tar oftast upp 2 platser. IRRITERANDE as hell. Jaja, jag fick snurra runt en stund tills jag hittade en avsides parkering o kunde ställa mig där. Sen fick man ju ringa dagvården o förklara varför man blev ett par min sen. Väl inne på sjukhuset så träffar vi Jonas o Loppan, 2 clowner från lekterapin i Gbg. Det blev skojande, sjungande och bus. Flis skrattade ända innifrån hjärtat o det är såå härligt o höra det där bubblande skrattet igen. Jag satt uppkopplad via it´s så jag kunde vara med min studiegrupp o planera en aktivitet som komma skall. Heja mobiltbredband! Sen gick vi upp till lekterapin o pysslade lite. Då kom de roliga clownerna dit o fortsatte busa :)Flis var på strålande humör o lekterapeut B fick inte bara chokladmuffins utan en stor dos med kramar också. På väg ut från sjukhuset träffar jag Maria F. Träffade Maria på sjukhuset i Gbg när vi var där senast.Nu var hon o lilltjejen här i andra ärenden. Alltid kul o återse gamla vänner. Hade lovat Flis rörchippa, men glömde såklart bort det.. Vad göra? jo man tar med sig flis o åker till affären så får hon välja det hon vill ha. Vi är hemma o bara slappar nu.. Matkoma typ (förrutom Flis som är ett bottenlöst hålhå just nu.) Bra dag som kan toppas av ett besök på bergvik med min goda vän M <3

Kommentarer
Postat av: mamma

skratt är skönt, skratt från felicia är det det bästa.

<3<3<3

2010-02-24 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0