Alla hjärtansdag imorgon

Jag har köpt en plommonlila klänning och en stjärntröja i samma färger från Pricken barnkläder till Flis. Jag tror att det är ngt litet som komer falla lilla fröken i smaken. Till H.. jag ska fixa biljetter till Mamma Mia som kommer hit med den engelska ensemblen till hösten. Tanken är god alla fall o jag vill hemskt gärna se den. Hoppas jag får biljetter imorgon. Sen frågade jag smulis om hon ville baka en hjärt-tårta med mig imorgon o det ville hon såklart.. min söta lilla hjälpreda. Man ska ta hand om varandra.. inte bara imorgon.. utan alltid. Jag tycker vi är dåliga på att ge positiva epitet till varandra. En riktig vän finns där, både i med och motvind.

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som ni kommer få en mysig alla hjärtans dag! All kärlek till er.

2010-02-14 @ 10:40:03
Postat av: Sara O

Så sant så sant det du säger! Jag tror Flis kommer bli bagerska när hon blir stor ;) En UNDERBAR alla <3 dag till er!

2010-02-14 @ 10:53:16
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: mamma

hoppas att ni fick biljetter

2010-02-14 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0