Rejäl uppdatering

Renovering: Jodå, det flyter på. Parkettgolvet kom på plats 1½ dag innan julafton. Nu är det ett kök som skall beställas, det gamla skall rivas ut, fula o trasiga köksbordet ska slängas på tippen o Det kanske blir ordning i detta huset? Ska gå på min underbara Ballerinas tips. SLÄNG SKITEN DU INTE ANVÄNDER. Yes. Så får det bli. Har ju siktat in mig på lite nya fina saker till mitt nya fina (ej beställt el på plats än) kök. Flis: Ja, vad ska man säga. Jag väntar på ett samtal med vår handläggare på Fk ang Vårdbidrag för 2011. Det kommer med all sannolikhet bli sänkt, men ja jag vet inte. Flis har skitvärden nu. I flera veckor har hon legat way to högt. Det innebär att hennes benmärg håller på att återhämta sig efter alla tunga cellgifter. Det är både bra o dåligt. Bra för att märgen skall återhämtas.. Riktigt pissdåligt att det går såhär fort. Det läkarna gör denna o föregående veckor är att höja den medicin hon faktiskt har. Så, i måndags när vi var in till dagvården vart det en chockhöjning av medicinerna med orden, "ja, vi ses förmodligen senare i veckan.. Hon kommer bli chocksänkt i sina värden nu o blir hon för blå (blåmärken på underlig ställen)så måste ni in igen för att se om hon behöver en transfusion..." Jodåsåatt. No nyårsplans för oss alltså :( Jag: är typ ledig. Fast ändå inte. Har en helvetes massa att skriva. Ork, lust o tid till det eller=? eh.. nej. Men jag sitter o tokplanerar min temavecka. Det kommer bli guld. Så kul ska det bli att avsluta med flaggan i topp. Tro mig! Jobb: JAG VILL HA!!!!!!!!!!! Alla andra verkar det ju lösa sig alla tiders för.. Jag vill också ha ett jobb. Sitter o filar på ett Cv o personligt brev. Måste ta tag i det nu. Over and out.. Å just det.. jag vill ha en ny mob så jag kan mobilblogga o lägga in kuliga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0